Thursday, September 17, 2009

BesdAy Boy


27.09 HEPi BeSdAy..... HePi BeSdAy..... 2 AiDiL.... AnK MaMA & PaPa..

Alamak thn ni aku nk smbut ry ngan besday ank aku la....
Seronok sgt2...xsbr rsnya nk tgk ank aku mbesar....

Skrg ni dh pndai mapah2..asyik pgang dinding je..pastu jln la...
bla kita nk ajr jln xnk plak...mgkn dia nk bdikari..bljr sndiri...

Gigi plak jgn ckpla..dh tumbuh 6 btg.. apalg..kalu geram...
asyk kna ggit je... dgn sume org dia ggit..

Ni nk ry..nenek sbuk kat dpur..dia plak pn nk tlg...tlg KACAU..
Pnt nk ambik dia jer..kalu mrgkak..lju je...
Cian nenek dia...pnt tjerit2...ngan atok lg..
Ms aku keje..xtau la cm maner dgn dia...
Msti diorg pnt jg ank aku yg baik ni.....
Ye la...pnt nk dkung...xreti dok diam....
ader je bnda nk wat..biasala..
BDK2..2 yg abh aku bgtau la...

Aidil yg mama SYG...
Mama ngan Papa harap Aidil jd org yang B'iman,Hormat Org Tua,Dgr Kata...
Dan yg Pling pnting Jdla ank yg SOLEH...

1 comment:

  1. hai aidil anak buah auntie lala, sampai hati... xkesian ker kat auntie yang dah belikan kek aidil? pergi bando semata2 nak belikan aidil, xcukup duit pun auntie belikan tau...kongsi dengan 'uncle'...tp xper, nasib aidil tau...klo yang lain 'kim salam' je la...anyhow, auntie dah belikan aidil kek coz nanti ade la suara2 sumbang kate besday auntie belikan kek..padahal auntie xnak pon...harap nanti aidil dah beso jgn lupe kat auntie lala ok...be happy n jgn nakal2...

    ReplyDelete